• У прикріплених файлах можна детально ознайомитися зі змістом методик та методів, що використовують в роботі наші педагоги.

Освітньо-виховний процес в КДНЗ «ЦРД «Я+сім’я» проходить відповідно до річного плану, Базового компоненту дошкільної освіти України, державної програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

Корекційно-психологічна робота будується відповідно до програм, окреслених вище, з використанням інноваційних методик та методів, а саме: методики «Нумікон», методу нейрокорекції, бломберг-терапії, сенсорної інтеграції, пісочної терапії, арт-терапії, корекційного театру.

/Files/images/Відеозйомка.jpg /Files/images/20200923_111043.jpg

/Files/images/9921.jpg

/Files/images/4+.jpg /Files/images/IMG_5139.jpg /Files/images/IMAGE 2023-03-16 11_00_20.jpg

/Files/images/Молодша.JPG

/Files/images/3.jpg


ОСНОВНІ СКЛАДОВІ КОРЕКЦІЙНОГО ТЕАТРУ:

Сюжетно-рольова і театралізована ігри мають загальну структуру, зокрема: задум, сюжет, зміст, ігрову ситуацію, роль, рольову дію, правила. Творчість дитини проявляється у тому, що вона передає свої почуття у зображуваній дії, художньому задумі, варіює свою поведінку в ролі, по-своєму використовує предмети і замінники у грі. Відмінність між сюжетно-рольовою і театралізованою іграми у тому, що у першій діти відображають життєві явища, а в другій беруть сюжети з літературних творів. У сюжетно-рольовій грі немає кінцевого продукту, результату гри, а в театралізованій може бути такий продукт – поставлений спектакль, інсценізація.

Особливість театралізованої гри – літературна чи фольклорна основа і наявність глядачів. У театралізованих іграх використовують ігрову дію, предмет, костюм чи ляльку, які полегшують вибір дитиною ролі, а також визначають ігрові дії. Образ героя, його основні риси, дії, переживання визначено змістом твору. Творчість дитини проявляється у правдивому зображенні персонажа. І тому треба зрозуміти персонаж, його вчинки, його стан, почуття, вміти аналізувати й оцінювати дії. Це значною мірою залежить від досвіду дитини: що він різноманітніший, то багатша уява, яскравіші почуття, здатність мислити. Під час розігрування спектаклю у діяльності дітей і справжніх артистів чимало спільного. Дітей також хвилюють враження, реакція глядачів, результат.

/Files/images/Кор театр +.jpg /Files/images/Кор театр.jpg

З театралізованими виставами діти можуть ознайомлюватися під час перегляду спектаклів, циркових вистав, лялькового театру як у постановці професійних акторів, так і педагогів, батьків, старших дітей. У повсякденному житті також варто використовувати різноманітні лялькові театри (бі-ба-бо, тіньовий, пальчиковий, настільний, на прищіпках, рукавички), а також звичайні іграшки для інсценування знайомих дітям віршів і казок (“Ріпка”, “Рукавичка”, “Колобок”, “Курочка Ряба” та ін.) Залучення дітей до участі в інсценізаціях, обговорення з ними побаченого допомагає глибше поринути у світ театру.

Спостерігається значний і всебічний вплив театралізованої діяльності на особистість дитини, що дозволяє використовувати її як сильний, але ненав’язливий педагогічний засіб. Саме в цій діяльності дитина почувається більш розкутою, вільною і природною. Також дитина навчається легше зносити невдачі, не боятися труднощів, адекватно переживати свій програш, поступатися одне одному.

Долучення дітей до театральнго мистецтва відбувається і під час проведення свят та розваг, в основі яких – гра-драматизація за мотивами авторської або народної казки. Проведення заходів у такій формі дозволяє творчо розкритися кожній дитині. Разом з дитиною можуть брати участь і дорослі – вихователі, батьки. Дитина не тільки набуває знань, умінь, навичок, розвиває творчі здібності, а й розширює коло спілкування – дорослий і дитина виступають як рівноправні партнери.

/Files/images/20190320_112455.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1063